dilluns, 21 de març del 2011

Entrevista a América de 1r E



  • Quants d'anys tens i quin curs fas?

- Tenc tretze anys i faig primer d’ ESO.

  • On vas néixer i quants de germans tens?

- Vaig néixer a Puno (Perú) i tinc un germà que es diu Àngel.

  • Ens podries explicar breument quant de temps fa que vius a Ciutadella?

- Ja fa gairebé dos anys que visc aquí a Ciutadella.

  • Per quin motiu vas venir a viure-hi?

- Per Reagrupament Familiar i un motiu personal i familiar, una etapa un poc difícil en la meva vida.

  • Participes en el programa “Acompanya'm de voluntariat lingüístic de l’ institut?

- Sí, clar que sí. Na Joana és la meva parella lingüística.

  • Quina llengua parles habitualment?

- Castellà.

  • Quines diferències trobes amb la manera d'ensenyar del Perú i d'Espanya?

- Molt diferents, la veritat; allà me han ensenyant més coses que aquí i dels temes que fem, alguns ja els he fet i me resulta més fàcil fer-ho.

  • A quina zona de Ciutadella vius?

- Pel centre de Ciutadella i m'agrada molt.

  • Des de quan no visites Perú?

- Ja fa dos anys.

  • Què és el que t'ha agradat més del que has visitat de Menorca?

- M’han agradat les seves platges, són boniques.

  • Quin menjar t'agrada més del Perú i quin de Menorca?

- Del Perú m’agrada el Ceviche i de postres un Formatge Gelat

I de Menorca la ensaïmada de Sant Joan i si és de xocolata millor.

  • A què dediques el teu temps lliure?

- A vegades a dibuixar,a pintar, a cantar, a vegades composar música, practicar rimes, jugar amb el meu germà o amb la meva mare o descansar. Vaig a l'Escola de Música per aprendre a tocar el violoncel.


Què t'agradaria estudiar quan acabis l'ESO?

- Odontologia, Pediatria, Veterinari, estudiar per ser Professora, o dissenyadora d’interiors.

    • Per acabar ens agradaria que ens diguessis algun desig, un somni...


- El millor somni que tinc es ser la millor cantant de pop del món.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada